Nepoata lui Nicolae Ceauşescu, Mihaela Moraru-Ceauşescu face dezvăluiri despre viaţa sa amoroasă – Interviu


Trei căsnicii, două divorţuri
Primul mariaj

Mihaela Moraru-Ceausescu: „Nu aveam voie sa vorbesc in societate pentru ca lui nu-i placea, nu aveam voie sa spun bancuri pentru ca lui i se parea deplasat, nu aveam voie sa ma imbrac cum asi fi dorit eu si de multe ori ma intorceam de la usa sa ma imbrac si imi impunea sa ma imbrac cu totul altfel decat mi-ar fi placut mie, si multe, multe, multe lucruri.
Lucrurile intre noi erau din ce in ce mai grave, aparuse-ra foarte multe si violente, el fiind o persoana violenta.
Dar, fusesesm la un moment dat nu stiu el, dar eu cel putin am inceput sa-l urasc. Nu stiu, sa nu-l mai pot sa-l suport linga mine.
Familia fiind impotriva divortului, eu de cate ori introduceam o actiune de divort ca ori ce om normal, avand si documentele necesare, venea cineva – nu spunem cine, si cand ma duceam deci la divort actele numai existau.
Pina la urma am fost invitata impreuna cu mama, cu fostul sot la presedintele tarii, deci la Nicolae Ceausescu. Am fost amenintata…. in mai multe moduri.

Si am recurs la propia mea amenintare, si am spus sigur ca am bravat, evident ca nu am sange de criminal am spus; „bine daca o persoana divortata in familia Ceausescu o compromite, dar o criminala cum v-ar placea?. Pentru ca eu ii iau gatul in somn”. Sigur ca n-am fi putut face asa ceva dar a tinut. A tinut si la scurt timp tatal meu mi-a dat telefon si mi-a zis intro-du tu actele de divort.

Al doilea mariaj
Doamna Mihaela Ceausescu a trait alaturi de actorul Petre Moraru.

El inca nu era divortat, era dat afara din teatrul mic, o situatie extraordinara, si prietena mea a zis; tu esti intr-o situatie critica el este un baiat extraordinar, il cunosc de cand era copil, este si el intr-o situatie critica, s-ar putea sa va ajutati unul pe celalat sa treceti perioada aceasta mai grea, din viata voastra.
Au avut un copil

El a introdus divortul, nu eu, de data asta el a fost cel care a vrut sa divorteze, eu am intins divortul foarte mult, pentru ca eu am crezut ca-si v-a reveni, o mare greseala, el era deja cu marea lui iubire, cu Cristina, cea cu care, pentru care noi ne-am despartit si cu care a ramas pe urma 10 ani. Deci intr-adevar a fost o mare iubire in viata lui.
Al treilea sot

Pe cel de al treilea sot l-am cunoscut intr-un accident de masina provocat de mine, am intrat in toate masinile parcate si in cea al sostului meu facundu-le zob, dar zob asa curgea benzina, curgea totul, zburau farurile. Politistul m-a pus sa fac desenul accidentului. Eu numai fusesem pusa in astfel de situatii si constiincioasa, avand si putin talent la desen am inceput sa execut desenul. Am desenat Biserica Cretulescu cu turulile cu tot, cu Sala Palatului. Frumos, fata si profil , toate masinile, pe mine, pe mine cu mani picioare. Si in timp ce eu desenam a venit sotul meu la mine si mi-a zis ce faceti acolo si i-am spus ca eu desenez accidentul , si mi-a zis dar nu chiar asa, si a inceput sa rada ulterior mi-a spus ca atunci s-a indragostit de mine.”
––––––––––––

Nepoata lui Nicolae Ceauşescu face dezvăluiri despre viaţa sa amoroasă
Mihaela Moraru a trăit un calvar alături de primul său soţ, iar familia ei era împotriva divorţului de acesta. Un divorţ ar fi pătat imaginea familiei prezidenţiale, astfel că a fost nevoie să se recurgă la ameninţări pentru a fi lăsată să divorţeze.
„Am fost invitată împreună cu mama şi cu fostul soţ la preşedintele ţării, unchiul meu Nicolae Ceauşescu şi am spus: ‘dacă o persoană divorţată în familia Ceauşescu o compromite, dar un criminal cum v-ar plăcea? Pentru că eu îi iau gâtul noaptea-n somn!'”, a povestit Mihaela Moraru Ceauşescu.

Despre Ovidiu
Mintea nu este un vas care trebuie umplut, ci un foc care trebuie aprins. (Plutarh)

Lasă un răspuns

