FOTO SUPER SEXY Bianca Jurcă a strigat şi a ameninţat în redacţie la câteva ore după ce a fost publicată informaţia că vrea să încaseze bani europeni pentru modernizarea salonului de înfrumuseţare pe care îl deţine. Lelica Crişan: „Am să mă interesez”. Bianca Jurcă: „Nu ştiu dacă mama este prietenă cu cei de acolo.


(Lelica Crisan informatii da click!) Jurcă a fost angajată consilier pentru programe europene chiar într-o instituţie condusă de mama ei, Lelica Crişan. Este vorba de Agenţia pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii (IMM), unde Lelica Crişan este director.

În această dimineaţă adevarul.ro a dezvăluit faptul că Jurcă cere 122.000 de euro din fonduri europene, prin Agenţia de Dezvoltare Regională Vest, pentru modernizarea unui salon de înfrumuseţare pe care îl deţine. În cursul zilei de ieri jurnaliştii Adevărul de Seară au făcut public faptul că Jurcă a fost angajată în instituţia condusă de mama ei în urma unui concurs la care a fost singura participantă.

„Funcţionarii publici pot poza în lenjerie intimă!”

Chiar în timp ce postul Realitatea TV difuza ştirea preluată de pe adevarul.ro, privind finanţarea europeană cerută de Jurcă, aceasta a făcut scandal în redacţia Adevărul de Seară Timişoara. A ţipat şi a ameninţat susţinând că este, de fapt, deranjată doar de cuvântul „piţipoancă”

„Ştiţi ce înseamnă meseria de model. Chiar dacă pozez în lenjerie intimă nu sunt uşuratică şi nu intră în contradicţie cu statutul de funcţionar public”, a strigat Jurcă. Aceasta a mai spus că nu vede nimic anormal în faptul că a fost angajată chiar în instituţia condusă de mama ei. „Dar la Prefectură cum m-au angajat ? Cum am putut să lucrez la Prefectură ?” a mai vociferat Jurcă, după care a părăsit intempestiv redacţia aruncând un „vorbim” pe ton ameninţător.

A plecat nervoasă, pe contasens

Aceasta nu a explicat dacă era în timpul programului de serviciu şi dacă a informat conducerea instituţiei unde lucrează, respectiv pe mama ei, că intenţionează să se deplaseze la redacţia Adevărul de Seară. La plecare s-a urcat într-un autoturism de lux Audi şi a părăsit Piaţa Sfântul Gheorghe circulând pe contrasens.

Lelica Crişan, director coordonator al Agenţiei pentru IMM Timiş, mama Biancăi Jurcă, a declarat că nu ştie nimic. „Nu ştiu ce s-a întâmplat şi nici dacă Bianca era în timpul programului. Sunt la Consiliul Judeţean în comise. Am să mă interesez”, a declarat Lelica Crişan. Aceasta este şi consilier judeţean PD-L.

A fost dată afară de la Prefectura Timiş

Bianca Jurcă are 27 de ani şi s-a remarcat prin prezentări de modă şi pictoriale în care a apărut foarte sumar îmbrăcată. A fost consilier personal al actualului ministru al Agriculturii, Valeriu Tabără şi funcţionar la Prefectura Timiş. În august 2008 a fost dată afară de la Prefectura Timiş, considerându-se că are un comportament care afectează imaginea instituţiei. În acelaşi an a fost angajată de mama ei la instituţia pe care cea din urmă o conduce.


„Mi-am depus acest proiect pentru ca am si eu drept ca si oricare alt om. Ajut foarte multa lume sa ia fonduri, nu iau doar eu. Am depus dosarul in 2010 pe dezvoltare regionala. Am fost ajutata de o frima de consultanta. Dosarul e pe masura 4.3, pe microintreprindere”, a spus Bianca Jurca. pentru Realitatea TV.

„Nu ştiu dacă mama este prietenă cu cei de acolo. Eu nu am nicio legătură cu cei de acolo. Am depus acest proiect pentru că am şi eu dreptul ca oricare alt om, să depun un proiect să îmi extind salonul. În al doilea rând, eu ajut pe foarte multă lume să ia fonduri. Nu iau doar eu”.

„Lucrez alături de mama. Sunt pe o perioadă determinată, în locul unei doamne care a intrat în concediu de maternitate, până în luna august. De aproximativ un an. Nu este vorba de niciun conflict de interese. Am dorit să lucrez alături de mama.

Despre Ovidiu
Mintea nu este un vas care trebuie umplut, ci un foc care trebuie aprins. (Plutarh)

Lasă un răspuns

