Iliescu: Sexy-consiliera Bianca Jurcă e un specimen caracteristic încurajat de actuala putere


Ion Iliescu, preşedintele de onoare al PSD, scrie pe blogul personal că Bianca Jurcă, funcţionara sexy de la IMM-uri Timiş este un „specimen caracteristic încurajat de actuala putere”.

„Sexy-consiliera de la IMM-Timişoara este un specimen caracteristic încurajat de actuala putere”, a scris Iliescu pe blog, după ce un cititor i-a cerut o părere despre timişoreancă.

Bianca Jurcă, angajată ca şi consilier Programe Europene la Agenţia pentru IMM-uri Timiş, susţine că a depus proiectul pentru accesarea fondurilor europene pentru că vrea să îşi extindă salonul de înfrumuseţare: „Am depus acest proiect pentru că am şi eu dreptul ca oricare alt om, să depun un proiect să îmi extind salonul”.

„Lucrez alături de mama. Sunt pe o perioadă determinată, în locul unei doamne care a intrat în concediu de maternitate, până în luna august. De aproximativ un an. Nu este vorba de niciun conflict de interese. Am dorit să lucrez alături de mama. Pe acest salariu pe care îl am, puteam să merg să lucrez şi ca vânzătoare. Am dorit să prind experienţă şi să lucrez alături de mama. Eu sunt aici pentru că vreau să muncesc. Vreau să prind experienţă alături de mama”, a spus Bianca.

cv_Lelica_Crisan[1]

Lelica Crisan cu fica ei Bianca Jurca consiliera mamei

Lelica Crisan cu fica ei Bianca Jurca consiliera mamei

Despre Ovidiu
Mintea nu este un vas care trebuie umplut, ci un foc care trebuie aprins. (Plutarh)

Lasă un răspuns

