Lelica Crişan, şefa Agenţiei pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii (IMM) Timiş, care şi-a angajat propria fată pe post de consilier pentru proiecte europene: „Mi se pare normal şi moral să lucrez cu fiica mea, nicio persoana nu a participat la concurs”



Prefectul de Timiş, Mircea Băcală este însă de părere că situaţia nu e normală. „Eu nu am copil,dar în niciun caz nu mi-aş angaja soţia la instituţia Prefectului”, a declarat Băcală.

Examinată de subalternii mamei ei

Lelica Crişan a mai explicat că fiica ei a fost angajată în urma unui concurs la care nu a participat altcineva. Examinatorii au fost chiar subalterni ai mamei persoanei examinate. „Nu au participat alte persoane la concurs şi nu au participat nici la alte concursuri. Din echipa de examinare au făcut parte persoana de la resurse umane, juristul şi toţi cei responsabili de asta, toţi sunt subalternii mei. Examinarea constă din bibliografie şi din procedurile pe programe, nu din sloganul UE”, a explicat şefa de la Agenţia IMM.

VIDEO DA CLICK ! Lelica Crişan, şefa Agenţiei pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii (IMM) Timiş, care şi-a angajat propria fată pe post de consilier pentru proiecte europene, este ferm convinsă că a acţionat normal şi moral. Aceasta a dat un interviu telefonic redacţiei Adevărul de Seară Timişoara, după ce fiica ei, fotomodelul Bianca Jurcă, a provocat scandal în redacţia ziarului, supărată că a fost etichetată „piţipoancă”.

Hajjar Adnan cu Bianca Jurca
Hajjar Adnan cu Bianca Jurca
Lelica Crisan copii si Bianca Jurca
Lelica Crisan copii si Bianca Jurca

 

Mama şi fiica lucrează chiar împreună, în acelaşi birou, în sediul instituţiei, consilierul Bianca Jurcă fiind singurul angajat care are privilegiul să împartă biroul cu directorul. Aflaţi mâine, în Adevărul, cum lucrează cele două împreună şi prin ce metode vrea să obţină Bianca Juurcă 122.000 de euro, bani europeni, pentru propriul salon de coafură.

„Mi se pare normal!”

REPORTER: Problema este că dumneavoastră v-aţi angajat fata pe o funcţie publică în instituţia condusă de dumneavoastră, vi se pare deontologic, moral şi normal aşa ceva ?

LELICA CRIŞAN: Da. Mi se pare normal. În condiţiile în care îndeplineşte condiţiile.

Rep.: Eu vă întreb dacă este moral să vă angajaţi fata în instituţia pe care o conduceţi ?

L.C.: Este pe o perioadă determinată. Cât este o doamnă în concediu de maternitate. Nu am titularizat-o pe post, nu i-am creat un post.

Rep.: Nici în cazul Botiş nu a fost ilegal, dar s-a considerat că e imoral şi a demisionat. Dumneavoastră vă veţi da demisia ?

L.C.: Consideraţi că era mai moral să intervin la o colegă sau la un coleg ca să o angajeze ? Nu era acelaşi lucru ? Fiţi convins că se putea, are două facultăţi terminate, are masterat!

EXCLUSIV Piţipoanca angajată de mamă la fonduri europene îşi face salon de fiţe pe banii UE

A participat singură la concursul pentru post

Dumneavoastră chiar nu consideraţi imoral faptul că vă angajaţi fiica în instituţia de stat pe care o conduceţi ? Consideraţi că asta nu este o situaţie imorală ?

Nu, nu consider că e imoral, fiindcă a dat un concurs ca oricare alt participant.

Câte persoane au participat la concurs ?

Nu au participat alţii şi nu au participat nici la alte concursuri.

A concurat de una singură ?

Ascultaţi-mă puţin! A dat examen. Dacă nu se prezintă şi a doua persoană, examenul este concurs. Dar postul a fost scos la concurs conform procedurilor şi vreau să vă spun că acum două săptămâni am avut un alt examen pe post temporar, la care s-a prezentat, la fel, o singură persoană.

Din comisia de examinare cine a făcut parte ? Cine au fost cei care au examinat-o pe fiica dumneavoastră când a dat examen pentru ocuparea acestui post ?

Persoana de la resurse umane, juristul şi toţi cei responsabili de asta.

Deci, cei care au examinat-o pe fiica dumneavoastră sunt subalternii dumneavoastră ?

Da. Bineînţeles că da

Dumneavoastră nu aţi influenţat în niciun fel rezultatele examenului ?

Pentru ce să influenţez rezultatele. Eu am nevoie de nişte oameni …

Eu vă întreb cum pot să fie nişte oameni obiectivi în situaţia în care o examinează pe fiica şefului lor ?

Foarte bine!

S-a dus pentru experienţă

Dumneavoastră nu vedeţi aici un conflict de interese ?

Examinarea constă din bibliografie şi din procedurile pe programe, nu din sloganul UE.

Eu nu discut aspecte tehnice, vă întreb dacă nu vedeţi un conflict de interese. Nişte persoane examinează pe fiica şefului lor. Nu vedeţi nimic nepotrivit în acest tablou ?

Dacă dumneavoastră întrebaţi persoanele respective dacă am influenţat … Şi până la urmă e o chestiune de performanţă.

Ce rezultate are în instituţia dumneavoastră ?

Rezultatele de atragere de fonduri naţionale. Activitatea pe care o desfăşurăm la oficiul teritorial.

Dumneavoastră consideraţi normală şi morală această situaţie ?

Da, este morală şi normală pentru că e pe o perioadă determinată şi există o experienţă pe care poate să o câştige dintr-un post şi tinerii nu trebuie, indiferent dacă e copilul meu sau al altuia, cred că dacă o găseaţi pe stradă sau într-un bar era o altă problemă, iar dacă o găsiţi că munceşte e o problemă. Indiferent ce face e o problemă.

Despre Ovidiu
Mintea nu este un vas care trebuie umplut, ci un foc care trebuie aprins. (Plutarh)

One Response to Lelica Crişan, şefa Agenţiei pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii (IMM) Timiş, care şi-a angajat propria fată pe post de consilier pentru proiecte europene: „Mi se pare normal şi moral să lucrez cu fiica mea, nicio persoana nu a participat la concurs”

  1. popateapa says:

    Toate parașutele de miss sau alte asa-zise fotomodele care dau cu curu mai înainte sa știe unde este Londra sau Durau , V . Roberta, Udrea&co au ajuns sa ne conducă. Popor de cacat ce suntem!

Lasă un răspuns

